Tri velike staklene stijene u Gundulićevoj ulici br. 40 nesebično razotkrivaju prozračan i moderan prostor sasvim atipičan ne samo za Zagreb nego i znatno šire.
Po čemu je projekt Nord Klassik važan? Prvo, showroom je kao fizički prostor, a ne web-trgovina ili izbor iz kataloga, najbolji način za upoznavanje dizajna, pogotovo u konceptu «pokaznih ambijenata» kako ih je Maja osmislila. Neposredan kontakt između arhitekta ili korisnika i produkta je nezamjenjiv zbog iskustva odnosa tijela i namještaja, taktilnih svojstava, promjenjivih doživljaja proporcija u perspektivi i kretanju. Tome treba dodati još i Majin metodološki pristup prema kojem oblikovanje prostora te odabir i razmještaj namještaja međusobno utječu jedan na drugoga. Drugo, Nord Klassik je doprinos promociji dizajnerske i arhitektonske kulture. Nedovoljno je precizno reći da skandinavski moderni dizajn odolijeva vremenu, on je izvanvremenski.
Formalna koncentracija, ali i poetičnost, udobnost, konstruktivna racionalnost, proizvodna besprijekornost univerzalne su vrijednosti. Zato su komadi skandinavskog dizajna ili pojedinačne zamisli postali prototipovi koje su dizajneri poslije implementirali u svojim radovima, pa je tako i The Chair bio jedan od uzora vjerojatno najznamenitijega hrvatskog dizajnera Bernarda Bernardija. U Hrvatskoj ne postoji muzej dizajna i Nord Klassik ispunjava dio te praznine. Konačno, i sam je prostor, koji je povezan i s kulturom komuniciranja proizvoda, u Nord Klassiku na najvišoj razini. Zato Nord Klassik treba razumjeti kroz preklapanje komercijalnog i didaktičkog, arhitektonskog i dizajnerskog, «eksperimentalnog» i «klasičnog» čime showroom prerasta u format dugoročnog projekta.