Hotel Briig na Bačvicama je zamišljen kao urbani gradski hotel koji prekrasnu uvalu uvažava kao lijepi prirodni kontekst, ali je ujedno okrenut kulturnim sadržajima grada. Želja je bila da osim gostiju hotela prihvati i druge korisnike pružajući im atraktivan i ugodan ambijent.
Objekt hotela postavlja se unutar bogatog perivoja, snažnog i atraktivnog ozelenjenog prostora u odnosu s kojim hotel gradi svoj identitet. Oblik hotela je kocka koja je lagano ulomljena, kao da je netko „sjeo na nju“, što je rezultiralo nepravilno izlomljenom fasadom, a čime se dobila trodimenzionalnost i plastičnost vanjskog oplošja. Pročelje bijele boje je premazano završnim slojem koji mu daje masni efekt, a koji čini da pogled i svjetlost neometano klize površinom. Lomovi na fasadi su u obliku velikih trokuta koji podsjećaju na bijela jedra što masivnoj kući daje pomalo lepršavi karakter.
U unutrašnjosti hotela nalazi se vertikalni atrij koji dominira središnjim prostorom te svojom slomljenom površinom reflektira vanjsku fasadu. Inspiracija za taj oblik atrija bio je veliki japanski umjetnik Noguchi i njegova čuvena papirnata izlomljena lampa. Unutarnji atrij završava ostakljenom krovnom plohom koja je otvor u nebo te izvor prirodne svjetlosti čime daje pomalo duhovni karakter cijelom prostoru. Impozantne čelične stepenice satenske površinske obrade kružno su se zavijorile prema prvom katu i povezale prizemlje s galerijama, naglašavajući kontrast između bijelog uglatog oplošja i crne oble forme. U prizemlju se nalaze intrigantni ulazni prostor s recepcijom, ugodan dnevni boravak sa biranim komadima namještaja skandinavskih klasika dizajna sredine 20. stoljeća, središnji bar oblikovan u sitnom šljunku sa svjetlećim stropnim panelima u obliku jedara te luksuzni restoran sa podom od 14 vrsta različitih mramora složenim u jedinstveni kolaž.
Na -1 etaži nalazi se luksuzni kongresni centar oblikovan u snažnoj geometriji, izveden u toplom hrastovom drvetu. Ispred kongresne dvorane nalazi se elegantni okrugli stakleni tambur koji svojom kristalnom prozračnošću i zaobljenom formom unosi digresiju u taj prostor, u istom rječniku kruga crnog stubišta u atriju. Na nadgrađu hotela nalazi se terasa s bazenom koji se stapa s nebom. Namještaj i zidne obloge u sobama projektirani su po mjeri u plemenitom svjetlom hrastu.
Konceptualna povezanost arhitekture i modernizma 50-ih i 60-ih godina 20. stoljeća naglašena je u odabiru umjetnina iz doba kultne Gorgone i Exata sa umjetnicima kao što su Knifer, Jevšovar, Demur, Srnec, Bućan...
Hotel Briig je suvremena kuća koja pripada tradiciji, no tradiciji odvažne i moderne arhitekture kakvu je Split jednom imao.